luni, 22 martie 2010

Carti de vizita noi

Sunt foarte incantata! Dimineata au venit cartile de vizita.... Ce sa spun, ca sunt superbe? hahahaha... imi fac reclama singura...
Am schimbat look-ul, imaginea, textul, am folosit fotografia de pe coloana din stanga denumita "Citric", nu am mai pastrat fundalul alb. Dupa cum ati vazut, si blog-ul are o alta infatisare, asa ca avem o munca destul de asidua in spatele acestor modificari, insa ne mandrim cu rezultatul final, mai ales cand avem parte si de sfaturi sau feed-back din partea d-voastra.

Imi cer scuze fata de cei carora le-am dat etichete la ultimul targ. Faptul ca decizia am luat-o pe ultima suta de metri pentru participarea la evenimentul trecut ne-a afectata comanda data tipografiei. Dar sunt fericita si cred ca aceasta va fi forma definitiva pentru imaginea noastra prin intermediul cartilor de vizita. Astfel, multe multumiri pentru calitatea oferita celor de la Print On-Line!

Si ca un adaos, fetita mea este incantata de buburuza d-voastra, toata ziua mi-a aratat plicul si m-a facut atenta cum ca avem 'bubuuza oshie'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu