vineri, 15 octombrie 2010

Noutati, noutati, noutati... cu reducerile de rigoare

Sincer? Nu ne-am asteptat ca promotia aceste saptamanai, cadourile despre care am scris intr-un post anterior, sa fie atat de bine primite. Si chiar am avut solicitare pentru inca doua cosulete similare. Va multumim pe aceasta cale pentru votul de incredere si va promitem si alte surprize, cadouri si discount-uri. Oricum, pana duminica, pe data de 17, cosuletele sunt inca disponibile cu discount de 10%-11%, iar in plus veti primi si o decoratiune de sezon, gratuit, in spiritul Halloween (reprezentari delicate din lemn pentru frunze de artar ori dovleci - bostani).

Cum spuneam ca luna octombrie pentru noi este una plina de sarbatori, am ales alte 3 noi produse, disponibile si in magazinul online, sa isi pastreze discount-ul pentru saptamana viitoare, pe perioada 18-24 brumarel. Astfel, duminica vom prezenta aceste produse pe care le-am ales ce isi prelungesc perioada promotionala cu inca o saptamana.

In plus, avem cadou pentru d-voastra decoratiuni din lemn pictat, modele delicate si cu finisaj impecabil, pentru fiecare cadou ori comanda plasata incepand de maine pentru toata luna in curs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu