sâmbătă, 27 noiembrie 2010

WAHM Day pe "CriticoMamica" - despre EcoDecoLight

Am avut o mare surpriza zilele trecute, sau mai bine - acum cateva saptamani - cand am regasit o clienta cu o super idee, postata si sustinuta pe blog: CriticoMamica si despre mamicile care si-au inceput afacerile in concediul de crestere a copilului. Adica lauda in ce ne priveste - odata cu piticii nostri, neuronii, imaginatia si mainile s-au combinat in a ne ajuta sa facem si altceva decat spalat, mancat si mangaiat.

Alina ne-a oferit inca o sansa in a ne povesti inceputul, ideea, conceptul, munca de printre picaturi, totul insa cu ochii noi si critici (uneori exagerati!) de proaspete mamici. Astfel, desi noi ne-am si intalnit cu o alta ocazie in primavara (sponsorizam forumul Super-Parinti), ne-am permis sa ne facem cunoscuta povestea si lumanarile naturale pe care acum le producem folosind evenimentul WAHM din forumul CriticoMamica.

WAHM inseamna in traducere exacta "Work At Home Mom" - mama care lucreaza acasa. Si desi am revenit la job-ul anterior, mi-am permis sa imi expun pasiunea pentru arome si finalitatea lor. Articolul il puteti citi in intregime AICI.

Cu drag, EcoDecoLight...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu