joi, 2 decembrie 2010

Lipsim azi, 2 decembrie, de la Romexpo

Asa cum am anuntat deja de ieri pe Facebook, astazi, prima zi a Targului de Craciun de la Romexpo, pentru noi este una in care nu putem expune. Din cauza unui mic accident stupid (m-am lovit puternic la picior), sunt inca bandajata si nu pot merge bine, iar conditiile de afara sunt destul de solicitante.

De aceea, imi cer scuze tuturor celor care ar fi vrut astazi sa ne viziteze si va asigur ca de maine dimineata, pe Aleea Negustorilor, la casuta nr. 43, va asteptam cu drag alaturi de lumanarile naturale si saculetii parfumati, cadouri pe care vi le-am pregatit proaspete si inmiresmate.

Numai bine va doreste EcoDecoLight!

Un comentariu:

  1. Sa te faci bine,ca eu oricum nu te puteam vizita,dar pacat ca exact acum ai patit-o.Sa ai spor la vanzare.

    RăspundețiȘtergere